دومین یادواره ۳۵ لاله آسمانی محله حسین آباد برازجان امروز برگزار می شود؛

 یادواره ای برای مهربانان این سرزمین

شهادت هنر مردان خداست،شهدا در دوران دفاع مقدس جنگیدن در راه خدا را برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور به‌ عنوان بهترین انتخاب برگزیدند
کد خبر: ۱۴۳۳۴۶۲
نویسنده محمدرضا برازجانی-خبرنگار
 به گزارش جام جم/مسئول ستاد دومین یادواره ۳۵ شهید محله حسین آباد برازجان با بیان این که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از تأکیدات مقام معظم رهبری است گفت: ادامه دادن راه آنها وظیفه تک تک افراد جامعه دانست.
یاسر کرمی افزود:این شهدای عالیقدر اگر امروز زنده بودند، دوران کهولت و پیری را سپری می‌کردند. اما اگر انتخاب آنها در آن دوران لقاء‌الله ‌نبود، ایران امروز ما موقعیتی متفاوت داشت و ممکن بود نامش از نقشه جغرافیا و حتی دنیا حذف شود و هویت دینی ما از میان می‌رفت. در واقع این شهدا بودند که باعث حفظ خاک کشور شدند.
وی با اشاره به اجرای برنامه های متفاوت و شاخص در رویداد دومین یادواره شهدا ادامه داد:این یادواره روز پنج شنبه نهم آذرماه همزمان با دهه اول فاطمیه ساعت ۱۹ با حضور مسئولان استانی و شهرستان دشتستان و همچنین امت حزب الله و شهید پرور برازجان در محل زمین چمن مصنوعی شهدای حسین آباد برگزار خواهد شد.
کرمی افزود:این یادواره با سخنرانی دکتر سلیم المنتصر ،نماینده انصارالله یمن آغاز و در ادامه با روایتگری سردار حامی،عضو کمیته تفحص شهدا ادامه خواهد داشت و با مداحی برادر کریم رمضانی به پایان می رسد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها